Grădiniţa de pe Str Decebal nr 41

Grădiniţa de pe Str Decebal nr 41

Scurt istoric

Grădinița cu Program Prelungit “Parfum de Tei”, structura 1, Cluj-Napoca funcționează într-o clădire foarte veche.

Instituția a fost înființată în anul 1948, fiind denumită atunci Grădinița cu Copii Mici Nr.2, iar mai târziu îşi schimbă denumirea în Grădinița cu Program Prelungit Nr. 57 aflându-se sub patronajul Societății Carbochim Cluj.

La înființare și mulți ani după aceea, unitatea a funcționat cu un număr 3 de grupe, din care: 2 grupe cu predare în limba română și una cu predare în limba maghiară, având ca spațiu doar clădirea centrală. Din anul1992, se mărește spațiul și implicit capacitatea de cuprindere a mai multor copii de vârstă preșcolară, funcționând 5 grupe de copii, oferind astfel părinților posibilități de educare și îngrijire a copiilor încă de la vârsta de 3 ani.

Din septembrie 2005, Grădinița cu Program Prelungit Nr.57 devine structură a Grădiniței cu Program Prelungit Nr.2, Cluj-Napoca, iar din 2008 își schimbă denumirea în Grădinița cu Program Prelungit „Parfum de Tei”cum se numește și astăzi. Grădinița s-a dezvoltat an de an, s-au adus îmbunătăţiri, s-au făcut renovări, s-a dotat baza tehnico-materială. Unitatea școlară s-a evidențiat prin activităţile deosebite desfăşurate, prin performanţele foarte bune ale copiilor, fapt ce a dus la aprecierea sa în comunitate atrăgând tot mai mulţi preşcolari. Astfel din anul 2008 capacitatea grădiniței s-a mărit funcționând în prezent în două clădiri și având șapte grupe: 5 grupe cu predare în limba română, 2 grupe cu predare în limba maghiară.

Colectivul didactic competent, în mare majoritate educatoare tinere, calificate, preocupate de aplicarea unor metode moderne de instruire şi educare atrage mulți copii, care se bucură aici de un sistem educativ de înaltă calitate, având asigurat un ambient plăcut, o bază didactică materială bună şi o generoasă curte pentru joacă, precum și un parc utilat cu aparate de joacă specifice vârstei preșcolare. Întregul personal al grădiniţei îşi desfăşoară activitatea cu multă responsabilitate şi dăruire făcând tot ceea ce este necesar pentru ca toţi copiii să fie dornici de a veni şi a desfăşura activităţi attractive şi diverse, astfel să se pună bazele unei educaţii timpurii de calitate.

Având în vedere faptul că, grădiniţa este primul mediu organizat de maximă valorificare a resurselor multiple ale copiilor, ea reprezintă instituţia de educaţie, prin care întreaga activitate pe care o desfăşoară vizează dezvoltarea psihofizică armonioasă a copiilor, pregătindu-i pentru şcoală, pentru viaţă.

Hartă interactivă Google

Răspunde

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *